V televizi Prima sedí idiot. Zřejmě ne za můj plat.

      "To vám ty kozy holky vyrostly přes Vánoce, anebo jsem si jich dříve nevšim?" Zaburácím bodře v osmičce, když se vracím po prázdninách do školy.

      Příští hodina je v šestce. Zase se nic neučili, haranti. "Kdo se nedoučí do příští hodiny, uříznu mu koule!". Je to hrůza, jak jsou ty děti dneska líné. O přestávce se zastavím v sedmičce. "Buďte tady hodní, kdybych se na hodinu trochu zpozdil. Chystám se o přestávce přefiknout ředitelku.". Bylo to zbytečné. Stihnul jsem to. "Bětko, už se zase culíš jak nějaká děvka." ................

      Myslíte, že by mě měli vyhodit ze školství? Mám snad na vaše děti špatný vliv? Tak vězte, tahleta slova opravdu neužívám. To jsou jen obraty, kterými se vaše děti bavily dnes přes poledne v komedii televize Prima. Že jste zrovna oběd chystali? To je škoda, měli jste se dívat s nimi. Vždyť zážitky s rodiči sdílené jsou daleko intenzivnější.

      Ani nadále ta slova ode mě žáci neuslyší. Nebudou mě mít za blbce?

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Pavel Pospěch | úterý 1.1.2008 18:10 | karma článku: 44,97 | přečteno: 23295x
  • Další články autora

Pavel Pospěch

Celosvětové šílenství.

16.2.2021 v 17:40 | Karma: 29,22

Pavel Pospěch

Je čas utratit Neviditelného psa.

29.5.2019 v 12:10 | Karma: 22,33

Pavel Pospěch

Děkuji za Milion chvilek.

5.5.2019 v 21:00 | Karma: 27,08